baralillalinnea

Blandade känslor

Av Linnea Andersson - 2015-02-18 08:07

sen i lördags har jag mått illa. Varit jätte yr. Matt och svimmat/sovit istort sett 24/7

Inandats försvann jag i 6 timmar bara så där. Vet inte vad som hände. Läkaren skickade mig vidare till sjukhuset! Efter 8 timmar på sjukhuset och diverse prover kunde jag åka hem.
Dom misstänkte att kroppen reagerat på min Antidepp medicin.

Tröttheten är fortfarande lamslående. Men det går åt rätt håll just nu.
Pratade med min psykolog igår och med tanke på att jag bara försvann misstänkte hon att jag förtränger nått.
Så hon å psykiatrinsläkare tror inte på reaktion utav medicinen!
Utan en reaktion på psyket. En nervkollaps/nervsammanbrott med andra ord.

Och dom misstänker att det är en reaktion på att jag pratat med 2 st från släkten. Har inte pratat med dom på 10 år. Vi får forska vidare på det

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards